Äppeltokig

Det är lika bra att erkänna direkt. Jag är ganska såld på Apples produkter. Det innebär att jag i denna blogg kommer att ha ett visst fokus på produkter skapade för Apple. Skolan jag arbetar på har gjort samma val som jag och det innebär att mina kunskaper om Microsoft och pc är begränsade. Jag har ingen ambition att vara heltäckande i mina texter, inte heller speciellt objektiv.

Det jag kommer att skriva här är sådant jag själv är intresserad av och tycker att det är kul att dela med mig av.

Jag har lite svårt att erkänna det för mig själv, att jag fallit för kulten, men nog är det så att jag har svårt att tänka mig andra alternativ. Visst finns det tveksamheter i sättet Apple bedriver sin verksamhet ibland, men de produkter de skapar är så oemotståndliga.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

