It’s BETT-time

För andra året i rad  har jag fått förmånen att åka till England i terminssatart för att besöka BETT-mässan. BETT (Brittish Education Training Technology Show) är en mässa för Teknik kopplat till utbildning. I anslutning till mässan anordnas en mängd seminarier och workshops och skolfolk från hela Sverige får möjlighet att träffas för nätverkande och erfarenhetsutbyte.

London i januari har mött oss från sin bästa sida. Strålande vårväder och ett myllrande folkliv, uteserveringar och en stad som förbereder sig för sommarens stora händelse – OS. En sämre start på terminen kan man tänka sig.

Jag tänkte, med hjälp av mina kollegor Hannes och Anja att reflektera och bearbeta mina intryck från dessa dagar. Det är intensiva dagar och inte mycket tid för bloggande, men jag ska försöka publicera i jämn takt, med några dygns eftersläpning…

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till It’s BETT-time

  1. Ping: Ronneby really was the shit! « olst75

Kommentera

