Ombyggnad pågår

Lego by OCAL (clker.com/profile-1068.html)

Sommarens regniga dagar kommer jag att använda för att organisera min blogg för att göra det lättare att hitta tips på olika program och appar som jag brukar rekommendera. Jag kommer att skapa sidor (inte inlägg) som hittas i menyraden till höger. Framför allt vill jag göra det lätt att hitta de appar som jag har rekommenderat i min föreläsning om iPad som hjälpmedel för personer med läs- och skrivhinder.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

